CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 22 January 2009

Zodiak Yang Paling Diminati...

Dalam banyak-banyak Zodiak... Rasa-rasanya orang yang bernaung bawah zodiak mana yang paling diminati orang? Hehe mari kita lihat.... Zodiak mana yang paling diminati.


Pertama: Aquarius

Berdikari, bertimbang rasa, mempunyai pendirian diri dan mempunyai perasaan ingin tahu yang amat kuat. Inilah ciri2 yang ada pada Aquarius. Anda boleh berjenaka dengan org lain terutamanya kaum lelaki. Anda merupakan kawan baik kepada kaum lelaki. Tambahan pula anda seorang yang memahami orang lain, membuat ramai orang yang berminat pada anda.


Kedua: Gemini

Gemini suka bermanja2. Dia sangat popular di kalangan lelaki, namun kaum perempuan pula tidak benci ataupun cemburu dengannya. Gemini mempunyai cara yang tersendiri untuk bersosial dengan kawan lelaki dan kawan perempuan. Semua orang sayang dengan Gemini.

Ketiga: Aries

Daya tarikan yang paling mengancam adalah naif. Aries tidak pedulikan pandangan orang lain padanya. Apabila sedih, dia akan menangis kuat2! Apabila gembira, dia akan ketawa kuat2! Mulut mereka sangat manis dan sangat peramah dan suka menolong orang lain. Kaum lelaki akan terpukau apabila bersama2 dengan Aries.


Keempat: Pisces

Pisces sangat romantik. Dia sering berkhayal. Apabila dia berada dlm keadaan berkhayal, rupanya sgt ayu dan ramai lelaki yg tergoda dgn pandangan matanya. Pisces sgt lemah lembut dan mudah mengalirkan air mata. Lelaki manakah yg tidak ingin melindungi wanita ini?


Kelima: Capricon

Orang yang setia dan tabah. Mereka merupakan kekasih yang boleh diharap. Semakin meningkat umur Capricon semakin ramai orang yang berminat pada mereka. Faktor yang membuatkan mereka diminati ialah dapat membuat keputusan yang baik dalam keadaan yang paling huru-hara.

Keenam: Cancer

Cancer seorang yg bersopan santun, mempunyai senyuman yang manis serta lemah lembut merupakan ciri2 yg dapat mbuat ramai orang tertarik dengannya. Namun, personaliti Cancer yg pendiam dan tidak suka bergaul dgn org yg tidak dikenali telah menambahkan daya tarikan misterinya.

Ketujuh: Libra

"Menggunakan kecantikan yang ada utk menggoda orang lain" Inilah pandangan serong pada Libra. Sebenarnya Libra yg suka berhias dan mementingkan penampilan berbuat demikian semata2 utk dirinya. Peminat2 Libra biasanya dr golongan berani dan kasar.


Kelapan: Leo

Semua orang tahu Leo ialah seorang yang sukar utk didamping. Leo mpunyai permintaan yg tinggi dan mengejar kesempurnaan dalam semua perkara yg dilakukan. Tapi, apabila Leo telah jatuh cinta kepada seseorang, dia sanggup melakukan apa sahaja utk si dia yg tersayang.

Kesembilan: Taurus

Seorang yg jujur, penyayang, ikhlas melayan semua org. Walaupun si dia mengamuk, Taurus masih lagi bersabar dgn karenahnya. Sikapnya yg penyabar telah mbuat si dia berasa bersalah. Mgkn ini adalah taktik Taurus. Peminat2 Taurus biasanya kawan yg telah dikenali ataupun rakan sekerja.

Kesepuluh: Sagittarius

Sikap yg tidak mudah mengalah walaupun berkali2 mengalami kekalahan. Inilah sikap yg mbuat org lain tertarik dgnnya. Cinta pandang pertama selalu berlaku ke atas Sagittarius. Tapi anda tidak pandai menguruskan percintaan, menyebabkan setiap kali pun tamat dgn perpisahan.

Kesebelas: Virgo

Sebenarnya anda mharapkan ramai org yg menyayangi anda. Anda berharap dibelai oleh semua org. Tetapi anda memakai topeng yg tabah utk melindungi hati anda yg sepi. Tambahan anda pula seorang yg kuat mbebel terhadap kenalan yg rapat. Ini menyebabkan orang takut mdekati anda.

Kedua belas: Scorpio

Anda sering tidak bercakap. Tapi apabila anda bercakap pasti 100% menyinggung hati org lain. Kadang2 anda suka menyindir org lain. Anda dinasihatkan utk mengubah sikap anda itu agar peminat anda tidak cabut.


Komen saya:

Erkk Gemini suka bermanja2 dan popular dikalangan lelaki?? hehehe knp sy x rasa sy ni manja dah popular? hahaha totally opposite je rasanya.. anyway I like when everyone love me..

5 comments:

ezrynn ismail said...

salam...hai hai...kita datang ni..hehe

Anonymous said...

hellooo..haha..
bnyak yg betol gak la..
haha..

Anonymous said...

Mcm btl gk hikhik.

glamorous luxury fashion said...

Me aquarius... Betul kot...!!! Hihihihi

Anonymous said...

10 % Je Betul Yang lain Salah