CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 24 January 2009

Selamat Datang Ke Coffee House 12 Zodiak...

Selamat datang ke Coffee House 12 Zodiak. Sekarang mempersilakan Mocainu memperkenalkan keistimewaan 12 jenis kopi mengikut zodiak... (Ikut produk kopi Jepun kot) dan mungkin anda boleh cuba minum kopi ni.. mgkn anda menyukainya.. hehe mana nak cari?? Jepun la kot.. hahaha


Aquarius (21/1 - 19/2)

Pelayan anda: Mocainu

Personaliti Mocainu: Sangat peramah, terus terang dan baik hati. Aquarius mempunyai daya analisis yang sangat tajam. Mereka boleh membuat keputusan yang tepat dalam apa jua keadaan. Mereka sangat dihormati dan suka membawa kegembiraan dan kebahagiaan kepada org lain.


Pisces ( 20/2 - 20/3)

Pelayan anda: Cappucciinuu

Personaliti Cappucciinuu: Suka kecantikan, ikut trend terkini dan sgt mementingkan maruah. Kadang2 Pisces sgt misteri, kadang2 dia bertindak terlalu peramah. Mereka suka berada dlm dunia imiginasi sendiri dan tidak suka bersosial dengan org lain. Namun demikian, mereka sgt mempercayai org lain.


Aries (21/3 - 20/4)

Pelayan anda: Brazil Ken

Personaliti Brazil Ken: Suka bersukan. Bola sepak merupakan sukan kegemarannya. Mereka suka menang. Aries juga pandai bercakap. Apabila mereka telah mempunyai sasaran dan matlamat mereka tidak ragu2 utk bertindak. Walaupun mereka mementingkan diri sendiri, tapi mereka sgt ikhlas ketika berkawan.


Taurus (21/4 - 22/5)

Pelayan anda: American Wanko

Personaliti American Wanko: Agak malas dan suka berendam dalam air panas. Taurus mengejar akan sesuatu yg realiti dan bukannya sesuatu yg khayalan. Mereka tidak suka berangan-angan. Apabila mempunyai masa, mereka akan berusaha mencari wang ringgit. Mereka pandai mencari wang dan pandai menikmatinya.


Gemini (22/5 - 21/6)

Pelayan anda: Kiliwanjaro

Personaliti Kiliwanjaro: Walaupun agak manja tapi sangat comel. Gemini ialah seorang yang sgt humor. Mereka mempunyai perasaan ingin tahu yang sgt kuat. Mereka suka bersosial. Tempat yg ada Gemini pasti akan menjadi sgt meriah. Walaupun Gemini beremosi namun mereka sgt ceria.


Cancer (22/6 - 23/7)

Pelayan anda: Hawaii Kona Ken

Personaliti Hawaii Kona Ken: Sangat peramah dan ceria. Cancer mempunyai naluri seorang ibu, maka dia suka menjaga dan melindungi orang lain. Mereka melayan orang lain dengan adil dan sama rata. Disebabkan Cancer terlalu suka menjaga orang lain, maka menimbulkan masalah kepada orang lain.


Leo (24/7 - 23/8)

Pelayan anda: Blue Mountain no 1

Personaliti Blue Mountain no 1: Kopi Blue Mountain merupakan kopi no 1 dan mempunyai sikap mcm Leo yang berani dan tidak takut dengan masalah yang dihadapinya. Mereka mampu bertindak seorang diri dengan cara yg sgt unik dan luar biasa. Apabila seorang diri, mereka akan rasa sunyi dan emosi tidak stabil.


Virgo (24/8 - 23/9)

Pelayan anda: Special Blend Ken

Personaliti Special Blend Ken: Walaunpun peramah tapi sukar untuk bergaul. Virgo sgt pandai menghargai. Mereka sering mengeluarkan koleksi mereka. Mereka sambil lap koleksi mereka sambil mengenang masa lampau. Virgo sgt bertanggungjawap. Mereka tidak pernah buat kerja setengah jalan.


Libra ( 24/9 - 23/10)

Pelayan anda: Wancocoa

Personaliti Wancocoa: Sangat peramah walaupun kadang2 suka buat ikut gerak hatinya. Libra sgt pandai mengawal perasaan. Mereka tidak mudah marah. Mereka sgt pandai menghargai persahabatan mereka. Libra sgt mendapat kepercayaan daripada kawan2nya. Mereka bersikap adil dan tidak pilih kasih.


Scorpio (24/10 - 22/11)

Pelayan anda: Vienner Coffee Inu

Personaliti Vienner Coffee Inu: Mereka hanya berminat terhadap perkara yg mereka minat. Scorpio tidak akan bodek seseorang tapi tidak tegas dgn pendirian mereka. Mereka dapat mengharukan orang lain dengan caranya yg tersendiri. Scorpio menganggap anda sebagai kawannya dan dia akan menghargai persahabatan ini buat selama-lamanya.


Sagittarius (23/11 - 22-12)

Pelayan anda: Cafe' Latte Ken

Personaliti Cafe' Latte Ken: Suka bermanja tapi tidak mempunyai kesabaran. Sagittarius suka melakukan apa2 yg tiada konkongan. Mereka sukakan kebebasan. Mereka akan berusaha buat apa yg mereka minat. Sagittarius sgt ceria dan tidak berdendam. Mereka suka memberi bantuan walaupun org tersebut tidak suka dengannya.


Capricon (23/12 - 22/1)

Pelayan anda: Mild Ken Blend

Personaliti Mild Ken Blend: Sangat romantik dan mudah puas hati. Capricon sgt peramah. Mereka juga mempunyai tahap kesabaran yg sgt tinggi terutamanya terhadap perkara yg mereka suka. Mereka akan berusaha utk mencapai matlamat. Mereka sgt menghargai kebahagiaan yg mereka miliki.





0 comments: